Veel gestelde vragen
Alle bestellingen bij MIZZANT zullen worden verzonden met PostNL.
Bij een bestelling van € 60 of meer zijn de verzendkosten gratis. Voor bestellingen onder de € 60 euro zal er € 4,95 aan verzendkosten in rekening worden gebracht.
De levertijd is tussen de 1-3 werkdagen na aankoop van de bestelling. Let op, Mizzant heeft geen invloed op eventuele vertragingen bij PostNL.
Alle bestellingen van MIZZANT zullen verzonden worden zonder een factuur. Na aankoop van je bestelling zal je een email krijgen met daarin de bestelbevestiging.
Alle bestellingen van MIZZANT zullen verzonden worden zonder een factuur. Na aankoop van de bestelling zal je een email krijgen met daarin de bestelbevestiging. Let wel op dat de ontvanger alleen weet van wie het pakket afkomt wanneer er een kaart met naam wordt toegevoegd aan de bestelling. In de winkelwagen heb je een optie met "Kaartje toevoegen? Laat hieronder een bericht achter!".
MIZZANT streeft erna om altijd voldoende voorraad te hebben, toch kan het voorkomen dat een product uitverkocht is of tijdelijk niet leverbaar is. Zodra de producten weer beschikbaar zijn zal dit gelijk aangepast worden op de website. Houd de site dus goed in de gaten om op de hoogte te blijven of stuur gerust een email naar info@mizzant.nl.
Niet tevreden met het product? Dit kan gebeuren. Neem contact op met info@mizzant.nl
MIZZANT zal zo snel mogelijk contact met je opnemen en een retourlabel naar je opsturen.
Let wel op, de kosten voor het retourneren zijn wel voor rekening van de klant, tenzij het product defect of beschadigd is. Voor meer informatie over retourneren verwijzen wij naar ons retourbeleid.
Ja, de kosten voor het omruilen of retourneren zijn voor rekening van de klant, tenzij het product defect of beschadigd is. Voor meer informatie over retourneren verwijzen wij u naar ons retourbeleid.
Als het product al is gebruikt of wanneer het product niet meer in de originele staat is.
Als je jouw bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op via info@mizzant.nl. Als de bestelling nog niet is verzonden, zal de bestelling geannuleerd worden en krijg je een volledige terugbetaling. Als de bestelling al is verzonden, kun je deze retourneren (op eigen kosten) voor een terugbetaling.
Is je pakket niet compleet? Sorry! MIZZANT begrijpt je frustratie en wilt dit natuurlijk graag oplossen. Neem hiervoor direct contact op via info@mizzant.nl. MIZZANT zal zo snel mogelijk contact met je opnemen en zorgen voor een passende oplossing.